Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-11, 23:43   #33
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Nikon d70 bra nok for mine vakreste?

Jeg syns ikke noe kompaktkamera kan måle seg med speilrefleks, men selv om jeg har et D70s liggende i boden til en regnværsdag ble jeg desperat her i helgen og kjøpte meg D7000 siden D80 døde for noen uker siden.
Nå skal jeg snart ta litt bilder med det også, hittil har det bare vært gråværsdager både inne og ute, så jeg er spent på om det svarer til forventningene mine.
Jeg hadde ikke ant hva jeg evt skulle ha tatt for et D70, men jeg foretrekker faktisk å ha det liggende i boden i tilfelle vi putselig står her uten kamera ved viktige happenings.
Men jeg må ha ny ekstern blitz altså, det er rett og slett helt uaktuelt å ikke kjøpe det snarest.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat