Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-18, 20:03   #426
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg kjøpte en veldig fin og god jeans i vasket mørk grå hos zizzi i dag. Høyt liv, "curved hips" og super slim legs. Fikk skvist meg inn i str 42, men kjøpte 44 for den satt finere. Normal i størrelsen med andre ord, ut fra hva jeg vanligvis bruker om dagen. De går opp i veldig store størrelser.

https://www.zizzi.no/jeans/amy-jeans-graa-o10305l

De har jeg tre par av... Elsker Amy-jeansene. Får skvist meg inn i 44 nå og er fornøyd med det.

Etter jeg fant disse buksene så sluttet jeg å kjøpe andre. Men jeg må ha de som er ekstra lange i bena. (De kommer i to forskjellige lengder).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat