Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-18, 08:53   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn ingen adgang på talerstolen - greit eller ugreit?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Selvfølgelig er det kvinnen som har siste ordet, men å late som om rettigheter rundt abort etter 12. uke påvirker kun kvinner provoserer meg noe voldsomt, mye fordi det spiller på forestillingen om at menn "bare kan gå".
For meg er likestilling et viktig prinsipp, i tillegg har jeg ei datter på 12 som gjør det enda viktigere på et personlig plan, så det er ingen fare for at jeg kommer til å "skifte side", men jammen skjønner jeg mekanismen som får en del menn til å bli rabiate antifeminister.
Det er ikke bare Maverick som er pisslei av ting.

Var du i demoene? Hørte du appellene? Det eg ingen som påstår at det er kun kvinner som blir berørt, men det er kun kvinner som skal kunne ta valget om hva som skjer i ens egen livmor. DET er poenget.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat