Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 17:31   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hvor bor du..? Jeg tror faktisk aldri Nugatti har vært på bordet hos de vi kjenner.

Samme her, det er sjelden Nugatti kommer på bordet både hos oss og andre vi kjenner, med mindre det er ferie og sånt, da har det forekommet. Nugatti er feriepålegg hos oss, eldste elsker det og spiser helst BARE det om vi har det i hus, og siden hun er den eneste i hele huset som liker det (toåringen synes det er æsj, vi voksne spiser det heller ikke) så varer jo en boks i evigheter. Så jeg kjøper det helst bare til påske og jul og sånt.
Jeg foretrekker at det serveres mat til måltidene, ikke godteri (men jeg slækker endel i feriene altså). Nugatti/sjokoladepålegg er godteri. Det samme synes jeg forresten vanlig syltetøy er også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat