Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 15:47   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg syntes ikke det er ille. Vi har sjokoladepålegg hjemme, men det blir somregel harskt før vi har klart å få tømt boksen. Vi er vel kanskje det man kan kalle "slække" på sukker - vi har alltid godis stående fremme - sjokoladepålegg tilgjengelig, men våre barn spiser fint lite av det. Jeg lever etter filosofien at det som er "forbudt" blir ofte veldig spennende - så når det først er tilgjengelig er det om og gjøre å få i seg mest mulig på kortest mulig tid, mens det som er en del av "hverdagen" er ikke fullt så spennende. Men jeg vet jo at ikke alle barn er like, men våre er ihvertfall "skrudd sammen" på den måten. De tar seg heller litt melon istedenfor å spise av twisten som står i en skål fremme hele tiden.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat