Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 14:20   #72
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilke biltyper går det tre barneseter?

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Har dere hatt 3 seter i Toyota Corolla Versoen? Hvordan er
bagasjerommet på den?
Vi vudrere en Touran, men mannen har sett en fin Toyota. Jeg synes
bagasjerommet ser lite ut bare.
Hva synes du?

Toyota Verso og VW Touran er nesten helt like, synes jeg. Det er mer et spørsmål om hva man liker å kjøre enn praktiske hensyn. Jeg tror bagasjeplassen er omtrent den samme på Verso og Touran, men begge to har mindre bagasjeplass enn for eksempel Avensis og Passat.

Min Toyota er er syvseter, og en av de tingene man kompromisser på er bagasjerom. Det er mindre enn i store stasjonsvogner, men jeg synes det er mer enn stort nok. For eksempel gikk Simo kombi-vogna inn uten problem, sammen med tre–fem fulle handleposer, stellebag ++, så den er grei nok for meg. Vi pakker også lett alt vi trenger til fire personer på ferie i to uker i bilen.

Og så jeg ikke blir misforstått: Hvis man bruker alle syv setene, er det omtrent ikke bagasjeplass igjen. Dette gjelder også for Touran.

Og vi har hatt tre seter i baksetet, men det er trangt, og ungene må hjelpes inn og på med beltet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat