Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 11:09   #14
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får ikke til urter

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Den hvite der er koriander. Rene Tromsøpalma. Du ser den i forhold til en normalt stor tiåring og den største trampolina til jumpking i bakgrunnen.

I tillegg har vi, fra høyre, persille (blad- og krus- ), oregano, timian, rosmarin (som er nærmest dekket av koriander og ugress), og til venstre for korianderen har vi mer oregano (erstattet basilikumen som døde), salat, gressløk og en annen type salat.

Jeg vet ikke hvorfor det vokser så godt hos oss, det er mulig vi har veldig kalkholdig jordsmonn eller noe ... ? Det skyldes i alle fall ikke grønne fingre eller utpreget hageinteresse hos meg.

Oi, den planten fungerer både som urt og pynt! Jeg skal prøve.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat