Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-08, 21:10   #85
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Palmeolje i grøter fra HIPP?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Eksempelvis inneholder Hipp Havregrøt (6 mnd) både fruktose, melkesukker, maltekstrakt og sukralose. Grøten smaker jo kjempesøtt, og en del av poenget med å ikke tilsette grøt sukker er jo at de ikke skal venne seg til den søte smaken så tidlig! (selv om MM/MME smaker søtt). Som sukkeravhengig, syns jeg selv at grøten smaker for søtt.

Fruktose kan jeg ikke se på nettsiden at de har tilsatt grøten. Har ingen pakke her akkurat nå, men sist jeg kjøpte så var det heller ikke fruktose tilsatt. Sukralose er det ihvertfall ikke tilsatt. Kunstig søtning er ikke lov å tilsette barnemat.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat