Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-20, 09:07   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Ikke dåp, men navnefest - selve dagen, ja. Hun kommer til å være ca 6 måneder og to uker, og fordelen med det er jo at hun kan sitte og ikke bare er en klump som ligger der.

Sønnen min brukte også festdrakt fra en eller annen kjede da vi hadde "navnefest" for ham, men de som er fra Cubus og liknende synes jeg ikke er fine, og de som er fine starter på størrelse 74, og hun er veldig langt unna det. Jeg håper den Lillelam-kjolen fungerer, og hvis svigermor synes den ikke koster nok, så kan hun f.eks. kjøpe et smykke til.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat