Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-20, 15:16   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Jeg er venstrehendt, og liker veldig godt de som har bladet på tvers. De som har dem på langs er ofte vanskeligere å bruke for meg. Problemet er at når jeg bruker dem så får jeg den "taggen" til å grave ut groer på feil side, slik at den ofte skrubber opp tommelen på den hånda jeg holder poteten eller gulrota i. På grunn av dette kjøpte jeg en til uten tagg, men med utbyttbare blader, siden jeg tenkte det var smart, men det var det ikke. De ramler av, og er ikke særlig skarpe.

Den gode jeg har er helt merkefri, så jeg aner ikke hvor den er i fra, annet enn at den er i rød plast. Den er ganske lik Oxo Goodgrips, som for øvrig er et merke jeg stort sett er fornøyd med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat