Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-19, 11:43   #26
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.495
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

Jeg bor i en by der det kanskje eller kanskje ikke kommer bompenger snart. Debatten går høyt. For meg personlig kommer det ikke til å bety stort i det daglige, siden jeg i så fall bor og har jobben og masse butikker innenfor samme sentrumsområde.

Vi har bensinavgift nå, og jeg synes vi bare kan fortsette med det i stedet for å sette opp masse bommer eller ha gps-merking eller hva som nå diskuteres.
Så ja, bensinprisen er støtt over 18 kr, men heller det enn bom.

Forresten synes jeg bomavgifter kan være tidsstyrt, så det blir gratis eller nesten gratis å kjøre når det ikke går busser eller annen kollektivtrafikk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat