Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-23, 12:15   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?

Jeg har kun en type krem nå, fordi alt annet gir meg acne, og den tar jeg på meg etter jeg har renset huden for natten. Som regel rett før leggetid altså.

Det jeg har lært som er viktig, er at den kremen du bruker om natten ikke skal inneholde solfaktor. Så dersom dagkremen din inneholder solfaktor bør du bruke noe annet om natten. Om natten reparerer huden seg mest og da er det lurt med pleiende ingredienser i kremen. Retinol og andrer syrer er fint, Niacinamid er også bra. Glycolsyre og hyaluronic acid er også bra saker. :gresk?:

Men ja, huden må få puste uten solkrem. Solfaktor tar også mye "plass" i en krem, så da er det mindre plass til pleiende godsaker.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat