Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-06, 14:16   #31
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaijas kjøkkentråd

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg har sett det "live" og det er lekkert! Enda bedre blir det når Kaijamor får gjort sin magi der. Gleder meg til det jeg...

Takk Jeg har tatt bilder, men har ennå ikke lært meg å legge dem ut på nett. Er en dataknot. Skal prøve å få hjelp av mannen før han reiser i morgen.

Du mente bakemagi, og ikke interiør, innredning og det å få det stilig og moderne og slikt. -For interiørmagi har jeg ikke snev av. Du får komme på boller og brus eller noe for å feire, da. Bare vi får vann og slikt også nå da.

Og forresten så er Huldremannen så dreven på kjøkkenbygging at du bare kan sette i gang med planlegging og bestillinger, Huldra. Kaijamannen lånes ut. Han har lang lærerferie til sommeren, og til og med han har måttet lære seg litt praktisk kjøkkenlaging nå. Noe nyttig må han vel kunne brukes til, selv om lillebroren min mente mennene våre minte ham litt om de to gode naboene fra barne-tv.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat