Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-06, 23:28   #28
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaijas kjøkkentråd

Nå blir det kjempefint hos oss. Mannen og huldremannen har jobbet masse hele helga, så nå er alle skap, benkeplater, mikro, komfyr, oppvaskmaskin og kjøleskap på plass. Mannen legger siste hånd på skapknotter og annet småtteri. Så skal vi få på sokler og vinduskarmer etter hvert. Mannen har satt seg fore å få montert ventilatoren i morgen også. Egentlig skulle vi fått besøk av en rørlegger i løpet av helga, men han måtte på føden med kona, så da får det vente. Håper han kan komme i morgen, for mannen reiser på jobbtur tirsdag, og jeg trenger vannet før det.

Nå skal vi vaske litt i skap og skuffer, og så tenker jeg det er klart til å sette på plass kopper og kar. -Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre med all den nye skapplassen nå. Her er det plass til dobbelt så mye kjøkkenutstyr som før, nemlig.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat