Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-23, 14:26   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva erstatter jeg Marsala med i Tiramisu?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Marsala er jo søt dessertvin, så den beste matchen vil være sherry, portvin eller madeira. Jeg bruker både marsala og grappa i min, forresten, og både konjakk og calvados er gode erstatninger for grappa. Det blir nok godt.

Jeg bruker bare kakao på toppen og mener det er det som er den klassiske løsningen.

Enig.

Jeg bruker også kakao, men kan fortelle at et år til påske rev jeg over en mørk sjokolade med appelsinsmak og det ble en super påskevri på det. Da kunne man jo også brukt Cointreau for å ta'n helt ut.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat