Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-13, 08:28   #48
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det hoper seg opp med rene klær

Jeg har mann i permisjon for tiden, så brette klær er omtrent det eneste husarbeidet jeg gjør. Toåringen vil gjerne hjelpe til, da tar hun det jeg har brettet og krøller det sammen og legger det fint på plass igjen. De er litt for små til å ansvarliggjøres så mye på det enda, men når de blir litt større skal vi begynne å øve på det.. Uansett, jeg bretter foran tven eller på soverommet med musikk, da går det unna. Det hoper seg jo opp av og til, men det gjør det meste annet også. Klesbretting er ikke det jeg bekymrer meg mest over, er det ikke brettet bare fisker jeg klær ut av trommel eller kurv.

Vi har forresten også kurver med ulike kategorier som vi legger klærne i med en gang i stedet for å sortere før hver gang vi vasker, det letter arbeidet så utrolig mye i den enden.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat