Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-20, 14:56   #25
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beredskapslager av mat

Vi har alltid bra lager av tørrvarer i kjelleren. Liker ikke å ha mat stående uten at det sirkuleres, så prøver for det meste å ha ting vi likevel bruker. Har også en del Real Turmat liggende, som kan benyttes i krisesituasjon. Jeg er oppvokst med jevnlige og til dels langvarige strømbrudd, så jeg har også sørget for kokeutstyr, gass og belysning til eventuelt strømbrudd. Det er ikke det at man ikke klarer seg, men det er kjipt uten noe å hjelpe seg med. Vi har kjøpt inn et par vanndunker som er rengjort forskriftsmessig og satt fulle innerst i boden. Blei brått tomme for vann på en hyttetur for et par uker siden, og opplevde da hvor ubehagelig det var å ikke engang ha vann til kaffe eller tannpuss, så den situasjonen vil jeg ikke stå i igjen.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat