Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-20, 09:27   #24
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Låne eller leie bil til øvelseskjøring?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Stemmer dette? Jeg forsto det slik at man ikke trengte forsikring for unge sjåfører ved øvelseskjøring siden det er ledsager som er ansvarlig sjåfør. Det gjaldt iallefall hos Gjensidige. Jeg trodde det gjaldt generelt?

Ja, det stemmer. Hun er 21 og får ikke kjøre bilen før hun er 22, i følge forsikringen.

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

På vår forsikring trådde de 22 årene (eller var det 23 på vår?) i kraft da førerkortet var tatt. Øvelseskjøring var innafor.

På vår også. Jeg skrev feil! Jeg mente altså hun med lappen, ikke 17-åringen.

Men poenget: Flere leiebilfirmaer har i kontrakten at kun personer med førerkort kan kjøre bilen. Ofte må en skrive i kontrakten hvem dette er.


Sist redigert av 007 : 03-07-20 kl 10:34.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat