Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-20, 21:18   #24
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jacuzzi/boblebad-erfaringer?

Vi har opp oppblåsbart spa på andre året.
Det satt langt inne å anskaffe, fordi den voksne synes det er kjipt med plastikkting, er skeptisk til å bruke så mye vann og til om vi klarte holde det rent. Det siste er jeg fremdeles skeptisk til, så vi skifter vann veldig ofte tross masse kjemikalier flytende rundt (vi har en pillemisbrukende spa, som lever på kombo av forskjellige tabletter). Jeg synes det er en vill ting å bruke så mye vann, og liker fremdeles ikke plastikkting. Men atleten på 15 år, som trener og trener får mye glede av det til sliten kropp, og til litt sosiale stunder med venner. Og siden jeg ikke liker varmen har det vært gull å ha det på 29 grader og bade litt disse dagene.

Vi har vært flinke til å dusje før og etter, bortsett fra den kvelden jeg hadde styremøte på terrassen og styret ble litt for boblet på flere plan. Men da skiftet jeg vann neste dag.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat