Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-18, 09:57   #631
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hadde ikke ungen min vært så ekstremt småspisst hadde jeg også tenkt som deg. Men han spiser veldig lite mat, spesielt middag.

Har også et barn som er veldig småspist, særlig til middag, men siden hun ikke har noe endret adferd ved høyt sukkerinntak, det jeg kan se i alle fall, er tynn som ei flis og har hele tenner så er det relativt fri flyt her også, de dagene det er aktuelt. Det vil si hvis vi er i gang med å lage mat så sier vi at de kan vente til etter maten med å ta noe søtt.

Det var annerledes da eldste barn var liten, der måtte vi passe på at hun fikk i seg ordentlig mat, helst før hun ble ordentlig sulten, ellers ble hun et monster. Fikk hun sukker i stedet for mat ble det full katastrofe. Men nå er hun så stor at hun styrer det selv. De to yngste er annerledes, humøret og adferden deres har ingen tydelig sammenheng med mat- eller sukkerinntak.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat