Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-16, 11:11   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iHerb og faktisk miljøgevinst?

Det er absolutt ingen enkle svar her. Økologisk produksjon er jo også veldig mye mindre arealeffektiv enn konvensjonelt landbruk, så hvordan det regnestykket egentlig går opp tror jeg fremdeles juryen er ute på. Det har også vært vanskelig å dokumentere at økologiske matvarer er vesentlig sunnere og mer næringsrike, i hvert fall for uavhengige kilder - selv om det har kommet noe mer forskning de siste årene som tyder på en liten forskjell.

Selv har jeg bare ekstra betalingsvillighet for dyrevelferd, og ønsker å støtte mangfold og uavhengige produsenter der jeg kan. Uten at jeg tror jeg utgjør noen forskjell den ene eller andre veien.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat