Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 15:12   #3
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Honning i mysliblanding

Ja, altså, jeg hadde ikke tatt sjansen hadde jeg tenkt meg om. Men gjort er gjort og det gjentar seg ikke så lenge jeg bare får topplokket med meg! Selve mysliblandingen er usøtet, det er kun tre sorter tørkede frukter i som er søtet hvorav jeg plukker ut den ene sorten og de to andre...vel, det er såpass lite i blandingen og sammen med naturell youghurt så bryr det meg fint lite. Jeg prøver selvsagt å finne en god blanding som vi alle kan like samtidig som de fint kan spise den. Skal ta en ny kikk i en annen butikk.

Forøvrig: Takk for svar, var ikke klar over at bakterien overlever varmebehandling. Da får jeg studere innholdsfortegnelsen på brød nøyere også - vi bruker grovt brød og jeg sjekker som regel melsortene osv bakpå men jeg har aldri tenkt over honning eller ei. Når jeg tenker meg om er det vel ikke så veldig ofte det er honning i brød, det var nok sirup jeg tenkte på der ett øyeblikk.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat