Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 19:32   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Er Bermuda aktuelt? Der er det fantastisk fint, rosa strender, mange bra restauranter og veldig sjarmerende. Vi drømmer oss stadig tilbake dit. Ellers har jeg hørt at Barbados skal være veldig bra. Vi stoppet på/i US Virgin Islands (var vel hovedøya), og var på en av verdens vakreste strender (kåret av National Geographic).

Bermuda kan vel ha ganske kaldt vann på vårparten så dermed er ikke det så aktuelt på den tiden av året. Ellers er vel alt aktuelt Jeg må selvsagt sjekke hva flybilletter koster, for prisen kan nok variere mye, men frem til at jeg har kommet så langt så ser vi på alt. Hører US Virgin Islands til Barbados? Vi har vært på US Virgin Islands en dag på et cruise.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat