Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 19:30   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Jeg har bare vært på Guadeloupe, fransk øy. Hvite, nydelige strender og små landsbyer og på andre siden av øya (den er todelt) er det regnskog som passer ypperlig for fotturer, lengde kan man tilpasse, vi tok den korteste opp til den minste fossen.
I tillegg er det strålende med ferge ut til Les Saintes, liten bilfri øy med "øde" strender med geiter og diverse rundt og på øyene ligger festningsverket Fort Napoléon des Saintes. En større øy du kjører forbi er Marie-Galante, tror den er verdt et besøk også.
Hovedstaden er gammel og franskinspirert. Øya er i karibisk forstand rimelig trygg å farte rundt på, den er ikke like fattig som mange andre pga midler fra Frankrike.

http://no.wikipedia.org/wiki/Guadeloupe

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat