Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-23, 08:37   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk hundeavl

Min begrensede erfaring med utstilling av standard dachs, tilsier at de bedømmer mange sider av hunden. Både oppførsel i ringen, generelt lynne, muskler, kroppsform og pels. Min elsket å gå utstilling med oppdretter, men kan aldri få toppscore fordi halen peker opp (og rasestandard sier at den skal ned).

Når det gjelder oppdrett av tydelig syke hunder eller oppdrett som gjør at raser utvikler uheldige sykdommer eller skader, synes jeg det burde vært mye strengere regulert enn det har vært til nå.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat