Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-15, 18:26   #228
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Dette bildet kom aldri, kokosbolle. Kan jeg få se golvet?

Utrolig imponert over alt dere får gjort!

Jeg/vi har malt to barnerom og et ungdomsrom i sommer. Nå står gangen for tur. Det er både andre etasje, lang gang uten vinduer, trapperommet ned og vindfanget. Alt er i dag i en lysstjelende skittengul farge. Trappa har sjablonger i trinnene Når har jeg bodd her i 10 år og snakket om å male nesten like lenge (de første par årene med små tvillinger var maling et ikke-tema).

Vi skal legge et grått golv (laminat, parkett, flislignende?). Lys grå vegger og hvitt tak (antakelig letthet). Noen som har tips til golv og veggfarge? Trappa ser jeg for meg at blir mørkere grå i trinnene. Det er ikke vinduer i rommene.

Skal prøve å huske det i kveld.

Vi har forresten malt stue i helga. Mangler andre strøk på to av veggene.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat