Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-23, 09:57   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.616
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Må» man se russetoget når man selv har russ?

Her går russen (og resten av vgs sånn i varierende antall som gidder gå) i det store toget i Ålesund sentrum (all den tid det ikke er vgs i min kommune er det der han vil gå om han skal gå vgs og være russ) så jeg antar de tre årene det er aktuelt så ser vi toget i byen. Kanskje. Utfordringen er jo at når eldste er russ går yngste i 6. klasse og derved i toget der vi bor (kanskje i korps, det vet jeg ikke enda naturlig nok, det er snakk om i 2027)

Det får vi finne ut av innen den tid, men i utgangspunktet hadde jeg tenkt at vi skulle se det ja. Jeg gikk der som russ i 98.

(Men, han KAN jo fint finne på å gjøre som faren, og velge å ikke være russ. Guttungen eier jo ikke sosialt liv, så kanskje lettere å bare stå over (mannen sto bare over for han gadd ikke bruke penger på det, han hadde angivelig venner altså)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat