Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-18, 08:55   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klær til tenåringsgutt

Sønnen som går i 9. klasse skal bytte skole etter høstferien, fra en bygdeskole der alle går i treningsklær og uten noe merkepress til en sentrumsskole der det er litt mer fokus på merker og et mye større miljø. Tenker han kan få litt nytt både pga. skolestart og fordi han har vokst veldig mye de siste månedene, men jeg har ikke peiling på hva som er kult og ikke, og det har i grunn ikke han heller. Han har gått med svarte treningsbukser hver dag i 5-6 år, og hettegensere med ei fotballskjorte under. Så han har vært ganske rimelig i drift. De kompisene han kjenner der fra før er nok midt på treet i forhold til klær og merker, og der kommer nok vår sønn også til å ligge, men hva kjøper vi? Hvilke merker er det ungdommen vil ha. Jeg spurte datteren på 16, og hun snakket om peak, fila og vanlige sportsmerker, men hun var veldig på at "du må kjøpe merkeklær til han!" Så, jeg tenker han kan få noen plagg nå til å begynne med, så får vi se mot jul om vi har lagt oss på en OK linje.

Han er tynn og smal, ca. 162 høy, men vokser litt hver måned for tiden, så greit å ha noe å vokse i. Alle dongeribuksene på HM er altfor vide i livet, så han har kun ei dongeribukse igjen som vi kjøpte i USA i sommer, måtte legge bort 5 fine jeans for 1 måned siden, men de var i størrelsene 152/158, så det var i grunn på tide. Jeg vil tro han trenger et par smale jeans, men hvor finner jeg det? Kanskje ei chinos som er smal? Et par hettegensere i rett merke? Vanlige gensere? Og hvilke sko går de med? Han har et par kule vintersko fra Timberland som han fikk i fjor, og de tror jeg er passelig i år.

Han vil gjerne at jeg fikser dette.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat