Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-10, 15:06   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi blir ikke enig ... Hjelp

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.



Nå har ikke jeg peiling på de bilene du nevner. Vi har vel kun kjørt Svensk og Tysk vi. Og alle Tyskerne slår Svensken ned i støvlene. Spesielt på vinterføre.

Jeg kjører stort sett en VW Tiguan. En genial bil. 4x4 og helt utrolig på vinterføre. Den tar seg så godt frem, og på glatta ligger den som støpt til veien.

Vi har ogsp en BMW 5 serie. Ikke 4x4 men rå på vinterføre den også.

Og så har mannen en Porsche. Faktisk en fabelaktig vinterbil det også. Da vi hadde vår siste Volvo V50 så var det vinterdager hvor JEG valgte å kjøre Porschen, for Volvoen var et mareritt på vinteren. Det sier ikke så rent lite i grunn, for jeg er ikke så glad i å kjøre den bilen Porschen er også 4x4.

Så vi har bare gode erfaringer med Tyskerne. Har hatt endel Audi opp gjennom årene, og null og niks å utsette på de også. Eldre biler det da, så der har det vært småpirk i form av slitedeler og slikt, men driftsikkert som fy, og fremkommelig på alle fører.

Vi vurderte Passelat for noen år siden, men valgte den da bort, for det var et generasjonsskifte på gang med de, og den gamle var litt trang inni for oss. Mannen er langbeint, og må kjøre setet helt bak, og da ble det fryktelig trangt bak han. Dette er bedre på nyere modeller av Passaten, så i dag kunne vi godt kjøpt det.

Vi har bare hatt japanere
Mazda, Honda gange mange, Subaruen og bilen jeg savner aller mest er Galanten min som jeg byttet ut for 4*4
Og 1986 fjård escroten til svogeren.

Slite deler blir det jo på det meste om man ikke kjøper nytt å bytter bil før de blir slitte


mrc: Ja er det meste av det du skriver er sånt vi har sett på , og konkludert med.

Er mann som skal bruke den mest , og han har sagt lenge at han vil ha passelat stasjonsvogn, men sett på audi i det siste. Vi skal vist prøve kjøre en kompis sin A3 som han skal selge.
Men den er liten..

jeg har mest lyst på en sedan men mann sheller mot stasjonsvogn Han er gal

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat