Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-23, 12:05   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunparkas som er nett i fasongen?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Denne har jeg, og den er veldig nett, veier lite, har innsving i livet så veldig fin passform og avtakbar pels (kan dobbeltsjekke om litt). Varm og god.

For meg var det veldig viktig at den var lett, siden Kari Traa parkaen jeg hadde var for tung for meg.

Men nå kom jeg på at vi kanskje har ulik bruk av ordet "nett" så kanskje ikke det var relevant for deg

En klar fordel om den er lett også!

Jeg har sett på den der, har en annen jakke fra Rab som jeg er fornøyd med. Er dog litt usikker på om den blir litt trang til meg over rumpa. Ser en som har skrevet tilbakemelding på produktet skriver at det er mye sun som "tyter" ut. Er det noe du har merket?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat