Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 12:47   #55
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Mine venner og bekjentskaper reagerer forskjellig på alkohol. Jeg sorterer ikke ut de som reagerer på en måte jeg ikke foretrekker. Og jeg synest det er kjempebra at folk blir mer avslappet og pratsomme når de drikker litt.

Men at du ikke synest det er greit for meg, selvsagt.

Det var da veldig til tolkning.
Jeg sorterer heller ikke venner altså.
Jeg synes bare ikke det er så sjarmerende med store endringer grunnet rus. Nå har jeg også skrevet at det er grader av dette.

Jeg synes stort sett folk er fine uten alkohol og at folk sjeldent blir noe finere å være sammen med om de har drukket, men det betyr ikke at de settes i bås.
Dvs. overstadige folk orker jeg ikke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat