Tråd: Akvarium
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-07, 14:02   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Akvarium

Black ghost er helt rå ! Men de blir jo svære.
Jeg hadde gått for en bra gjeng av den største scalaretypen. Kjøpt dem som helt små og latt dem danne par. Du har plass til to- tre par vil jeg da tro.
Litt større tetraarter spises ikke her i huset i allefall. Det er jo så mange fine å velge i og prisen er ikke til å daue av heller. Mine kardinalneon har vokst opp sammen med scalarene og aldri blitt spist. Men så har jeg veldig små scalarer vel og merke.
Du snakker om slange..tenker du panserål ? De eter jo alt !
Om du vil ha scalarer er det jo viktig å passe på å ikke ha finnenappere der. Jeg måtte ta mine ut av det største akvariet pga det.
Sammen med scalare ville jeg valgt gurami av et eller annet slag. Måneskinnsgurami er utrolig vakker og blir stor og flott i et så stort akvarie som du har. Dvergartene får du jo i både rød og blå også.
Blir spennende å høre hva du ender opp med !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat