Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-19, 22:07   #906
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nå har jo både Tonning Riisesaken og den til Lerstein blitt kommentert i media i dag. Mulig de leser her. (eller snarere Lilletinget på FB).

Ang ØB så tror jeg nesten han kommenterte egen "uheldig flørting" fordi han nå fikk en videosnutt som gikk viralt sammen med den yngste sønnen sin. Og da kom det en del negative tilbakemeldinger fra nordmenn på all hyllesten som kom fra hele verden. Han var jo over på talkshows i England og en eller annen plass til så vidt jeg fikk med meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat