Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-17, 00:24   #12
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Fantastisk artikkel, takk for at du delte!

Jeg er er enig i det at vi må si fra med en gang. Utfordringen er gjerne at man ikke klarer det, ordene setter seg fast i halsen og man blir usikker på om dette egentlig var seksuell trakassering. Det er iallefall min opplevelse. Man føler seg så liten og så ekkel, og lurer samtidig på hva i huleste var det som skjedde nå? Så nettopp derfor er det så viktig at vi snakker høyt om det, slik at vi kan lære hverandre at det å si fra med en gang er ekstremt viktig.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

En annen viktig ting er at det går begge veier. Ikke proporsjonalt, men dog. Man kan ikke samtidig sikle over de kjekke ungguttene og kjefte på menn som gjør det samme. Og der må vi også si i fra! Jeg har vært borti kvinner som har ønsket seg spesielle arbeidere pga utseende, og de må få den samme "er du helt blåst?"-behandlingen som om mannlige kunder hadde bedt om "hun sexy".

Helt enig!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat