Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-19, 18:07   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med å bo i første etg i eldre firemannsbolig?

Jeg flyttet inn i første etasje i en firemannsbolig fra begynnelsen av 50-tallet i sommer. Jeg synes det er helt uproblematisk med lyd, jeg hører dem (de har en ettåring), men det er langtfra plagsomt. Tror ikke det går an å bo med noen over seg uten å høre dem? Jeg hører ikke noe fra de to andre leilighetene. Mange i leilighetene her har lagt inn støyreduserende plater og isolasjon i taket, men jeg ser ikke behovet.

Jeg elsker hagen min, det er nettopp derfor jeg kjøpte i første. Jeg synes det ble klaustrofobi og mer «blokkete» i andre etasje.

(Det skal sies at jeg ikke hadde budsjett til nyere bolig, mulig jeg derfor også senket kravene?)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat