Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-24, 22:20   #510
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Ikke nærmeste pårørende nei, det er mange andre før oss i "køen" der. Selv om han tar det tungt så er det ikke så nært.

Men ingen særlige ekstra behov, og greit innforstått med å kle seg passende så er ikke hettegenser noen "kamp", det går fint.

Så jeg begynner å danne meg et bilde av hva de enkelte skal ha. Bortsett fra at jeg altså selv ikke har mørk bukse (det bør man ha synes jeg, jeg hadde alltid det før, men, vel, har ikke en nå. Og den svarte jakka mi er det åpenbart lenge siden jeg har brukt. Den har krympet i skapet til større de trettenåring sånn ca. (Men hun var litt "nehh" til å arve den )

For 10-15 år siden gikk vi litt "årlig" i begravelser, men så stoppet det opp, så ungene har ikke vært med på slikt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat