Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-21, 15:18   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin fyrstikkeske?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Norske fyrstikker er ikke produsert i Norge, så jeg tror ikke det gjør en veldig stor forskjell på om kjøper en fyrstikkeske på nett fra utlandet enn hvilken som helst annen ting. Men har ikke tenkt til det, så mye syns jeg ikke en pen fyrstikkeske er verdt, altså.

Nitedalfyrstikkene produseres i Sverige, av trevirke som er hugget ganske nærme fabrikken, så det transporteres ikke så langt fra fabrikk til butikk i Norden.

Jeg hadde noen skikkelig retro fyrstikkesker i sin tid, men de gav jeg bort til svigermor, for hun samler på sånt. Hadde jeg fortsatt hatt dem ser jeg av diverse nettsteder at jeg kunne tjent en liten formue, for det var ett sett på 20 esker eller noe sånt. Godt jeg ikke visste det da...

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat