Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-13, 13:03   #32
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.447
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Legges barna for tidlig, eller for sent?

Ungene er 3 år og legger seg ca 18.30. 90 prosent av kveldene sovner de før det har gått fem minutter. Føler rundt oss at vi legger våre tidlig og det er lite forståelse for det. Legger vi de stort senere så tar det lengre tid før de sovner og de våkner i tillegg enda tidligere. Nå våkner de variert, alt mellom 06 og 7.30, som regel rundft 06.30-07. Det er da de uansett må opp når jeg jobber; jeg jobber nattevakter og da må mannen levere de alene for å rekke jobb klokken 08. Det fungerer supert for oss. Vil heller ha en rolig kveld enn sen morgen. Men litt lei av at jeg omtrent må forsvare meg for hvorfor vi legger de så tidlig. Når jeg sier ca 18.30 så betyr det også at den godt kan bli 18.40 eller på ekstreme dager så tidlig som 18.20 - det kommer an på hvor lang tid det tar med kvelds, vask og pussing av tenner, lesing av bok, ja, og selvsagt humøret/trøttheten til ungene.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat