Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-17, 10:57   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Pebbles, det blir umulig å diskutere når du fremsetter en relativt generell påstand (rødt bryr seg om svakere mer enn andre og nevner H og AP), og deretter spesifiserer FrP. Også tror jeg vi bruker utrykket "bry seg" ulikt. Også syns jeg det er verdt å tenke over velferd i et langt perspektiv, det syns jeg egentlig mange av partiene kunne bli bedre på.

Jeg stemmer for øvrig som regel SV og Rødt selv, men syns argumentasjonen din støtter mer av Rines teite flåseri enn partienes sak.

Når det gjelder Gjedda håper jeg virkelig han mister plassen sin til en venstrevridd, kvinnelig politiker med innvandrerbakgrunn. Det hadde han fortjent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat