Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-20, 10:36   #48
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Jeg er også litt usikker på kutymen på Insta. På FB legger jeg til alle som spør om å følge, så sant jeg kjenner dem eller har møtt den en eller annen gang. Der deler jeg heller ikke så mye av personlig art lenger, nettopp fordi jeg har så mange "venner". Jeg er heller ikke veldig aktiv på Instagram, sant og si kan det gå dagevis mellom hver gang jeg åpner appen, men jeg deler litt mer av "meg og mitt" enn jeg gjør på FB. Av den grunn ønsker jeg heller ikke så mange følgere, og jeg avslår følgeforespørsler fra folk jeg ikke føler jeg kjenner så godt. Om det er "innafor" eller ikke, aner jeg ikke, men jeg tenker at det må være opp til hver enkelt å bruke SoMe slik man ønsker?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat