Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-19, 10:16   #57
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?

Mams: Netthandel er der jeg synder mest også. Jeg har blitt veldig flink til å returnere det som ikke svarer til forventningene (og det er mye), men det er jo virkelig ingen løsning i lengden, og ikke særlig miljøvennlig det heller.

Det du skriver inspirerer meg veldig, Heilo. Jeg er akkurat sånn som deg når det gjelder å bruke opp kosmetikk før jeg kjøoer ny for eksempel. Det gir meg en slags tilfredsstillelse i at jeg faktisk bruker opp hårstylingprodukter før jeg kjøper nye osv. Kunsten blir å overføre dette til å gjelde klær også, altså.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat