Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-21, 12:17   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gruffetråden #8

Jobb, skole og alt!
Jeg trodde jeg var ansatt i den sorten stilling jeg hadde søkt på, men det er jeg altså ikke. Jeg er ansatt i en 'lavere' stilling, og når jeg nå er ferdig utdannet ser det ikke ut til at jeg får lønn i henhold til det jeg vel egentlig skal ha.

Og jeg klarer ikke motivere meg/fokusere på å jobbe med en oppgave jeg må levere innen fredag dersom jeg skal ta eksamen i et ekstra fag.

I tillegg trives jeg ikke på jobb og egentlig heller ikke her jeg bor tenker jeg, så jeg har lyst til å flytte, men så har jeg gamle foreldre som det vil være vanskelig å hjelpe dersom jeg flytter.


Bobbelur er ikke aktiv