Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-22, 21:33   #15
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikk og praksis

Nei jeg gjør ikke research… og er helt avhengig av media. Og selv når jeg vet velger jeg slett ikke alltid det jeg er politisk eller moralsk best. En ting er hjemlevering… i området her tenker jeg ikke det er noen stor sak, de bilene kjører samme veien uansett og leverer det folk har bestilt. (Nå vet jeg at det hadde hjulpet om ingen hadde brukt dem, men så langt tenker jeg ikke). Og enkelte som ikke hadde hatt annen jobb får jobb gjennom sånne tjenester. Og jeg tenker jo over det hvis jeg kjøper klær hos HM eller andre kjeder at jeg med stor sannsynlighet støtter noe som ikke er helt bra. Men jeg gjør det jo likevel. En annen ting er miljø. Jeg prøver jo å være miljøbevisst, men jeg ser jo helt klart at det jeg faktisk gjør blir små peanøtter mot det jeg slett ikke gjør. Og når jeg ser rundt meg er folk på samme linje, man tenker over hva som er bra, men i praksis velger man ut fra helt andre kriterier som pris, tilgjengelighet, lyst. Noen får kvaler, noen tenker at det finnes andre verre alternativer og noen tenker ikke… uansett er det veldig sjelden jeg ser folk ofre noe særlig for ting de står for. Forskjellen er mer hvordan vi håndterer ubehaget som følger med.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat