Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-22, 06:20   #64
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.208
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: De aller beste, mykeste (og helst enkle) fløtekaramellene

Opprinnelig lagt inn av My, her.

De ble jo skikkelig fæle ... jeg smakte bare såvidt på en, og hadde overhodet ikke lyst på flere. Det bare ... forsvant noen underveis i pakkinga.

Det kan tenkes at jeg må lage en porsjon til før jul.

Det er jo egentlig et ekstremt godt tegn at karamellene blir spist opp til og med før man får pakket og gitt det bort.

Apropos det: Jeg og mannen min kjørte rundt i tre (ja, faktisk!) timer i forrige uke, på jakt etter mellomleggspapir i plast, for å pakke inn karamellene. Fant til slutt en liten haug i vår nær-Bunnpris.

Er det noen som har forslag på hvor man kan finne små poser man kan pakke 10-15 karameller inn i? Jeg så at Panduro hadde disse, men helt ærlig syns jeg det er bittelitt i overkant med 7 kroner for én pose. Men kanskje jeg bare er gnien?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat