Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-14, 13:29   #206
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg irriterer meg mest over folk som mener de har en slags kulturell fasit på hva som er bra. Som uttaler seg kategorisk om hva folk IKKE må like fordi det på en måte ikke er bra nok. Ikke høyverdig nok. Ikke kulturellt nok.

Det er klysete og elitistisk synes jeg. Folk må få like det de vil. Og være stolte av det. Uten at noen andre kommer inn og forteller dem at de har tatt feil.

Enig. Der hadde Are Kalvø en fin liten finte i boka "Harry". Som anbefales.

Jeg liker en del "harry" ting, jeg da. Og boka til Kalvø klargjorde en del. Harryer bruker nemlig kosedresser fordi det er greit og komfortabelt, og griller hele sommeren ditto. Om jeg ikke har grilldress, er jeg veldig glad i "greit" og "komfortabelt", på tross av min høyere utdannelse. Og Paradise Hotel er jo en studie verdt...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat