Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-19, 09:17   #51
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.853
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Hvis jeg skulle valgt å gjøre noe annet enn sånn hjemmehudpleie jeg driver med, ville jeg vurdert kjemisk peeling. Det er den behandlingen jeg har sett som har gitt absolutt best resultat.
Det dumme er at man blir seende grusom ut i en periode mens gammel hud nærmest skrelles av og ny hud kommer frem. Og så må man smøre mye og være veldig forsiktig med sola i noen måneder etterpå vet jeg. Og det koster. Både for selve behandlingen og med masse kremer i tiden etterpå. Men resultatet er veldig bra på dem jeg har sett. Glattere, jevnere, penere. Tar vel en del av de ikke så dype rynkene også. Og det ser mykt og helt naturlig ut, i motsetning til f.eks Botox.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat