Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-23, 13:47   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Det er så fryktelig. Også syns jeg det er en enorm skevhet i hvordan det blir rapportert og snakket om.

Så f.eks. at Amy Shumer skriverpå instagram at Israel er det eneste landet i verden som ikke får lov til å forsvare seg (hun har senere endet til "jøder"), når Israel har ett av verdens mest sofistikerte rakettskjold, og har drevet utstrakte angrep på den palestinske sivilbefolkningen i årevis. Deriblant drept og torturert palestinske barn. Samtidig så syns jeg selvfølgelig ikke dette er veien å gå. Nå vil palestinerne få det ENDA verre. Jeg skjønner ikke hva Hamas tenker, annet enn å hisse opp en enda større konflikt mellom muslimer og kristne/jøder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat