Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-13, 16:31   #15
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konspirasjonsteorier

Jeg klarer ikke å forholde meg til sånne nek. Å ikke vaksinere seg er ego fra ende til annen. Jeg husker da svineinfluensa var hett første gangen. Jeg og mannen vaksinerte oss på skykehuset, og ungene kom i prioritetsgruppa pga et familiemedlem under 6 måneder. 09'ern kunne ikke få den på det tidspunktet. Noen uker senere hadde jeg ei venninne på besøk, og hun satt med Pluggen på fanget og sa hun ikke hadde tatt den fordi det ikke var nødvendig for henne. FOR HENNE! Og der satt hun med min ikke-vaksinerte baby på fanget. :furie: Arg!!!!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat