Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-24, 20:25   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.859
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krimtips 2024 (serier)

Følger med her. Jeg likte En helt vanlig familie veldig godt, var ikke så begeistret for Fool med once, men det er mye Harlan Coben på Netflix, og det er grei underholdning.

Mine favoritter er de sosialrealistiske, grå britiske krimseriene - jeg elsket Happy Valley og liker unforgotten og syntes Broadchurch var fantastisk. Jeg er ikke så glad i sånn "kosekrim" som Fader Brown og Mord og mysterier.

Jeg anbefaler Payback og Sherwood og dansk og svensk krim. Jeg ser også den nye serien med Sofia Helin og gleder meg til nye episoder på søndag.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat