Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-23, 14:22   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify-året (Timar - denne er til deg)

Jeg hører på Apple Music, ikke Spotify, og jeg bruker ikke min konto til musikk jeg hører på hjemme, så dette er på ingen måte dekkende for alt jeg har hørt på.

Men på telefonen har jeg, i rekkefølge, hørt mest på Hozier, Ethel Cain, boygenius, The Magnetic Fields og Ole Paus. (Og Paus har jeg egentlig bare hørt på de siste få ukene, men likevel snek han seg inn foran Phoebe Bridgers, så det skal ikke mye til å komme inn på topplisten min. ) I tillegg har jeg hørt masse på Hadestown-albumet, som forberedelse til at vi skal se musikalen i London om et par måneder.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat